contact

contact

Monday 22 July 2013

Promosi Sempena Hari Raya Aidil Fitri Ogos 2013

                                                    Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

1.Hari Raya Aidil Fitri kali ini akan menjadi lebih meriah dari biasa. Ini kerana cuti sempena Hari Raya akan bersambung dengan CUTI SEKOLAH (School Holiday). WOW!!

2.Cuti Sekolah ini akan bermula pada 7 Ogos 2013 sehinggalah 18 Ogos 2013. WOW LAGI!!

3.Jadi, kami dengan ini mengisytiharkan bahawa Promosi Istimewa (yang orang tak pernah buat lagi) akan bermula pada hari ini seperti di bawah:






4.Penerangan/ Explaination:  Untuk tempahan penginapan minimum 2(dua) malam, anda akan dapat sama ada 1(satu ) unit Eco Bottle dari Tupperware ATAU 1(satu) set Citrus Bilberry Body Wash dan Citrus Bilberry Body Lotion dari Nutrimetics.  

5.Kedua-dua produk tersebut ditaja oleh ieja.ab tupperware. Terima kasih diucapkan kepada Pn Faiza kerana sudi bekerjasama dengan kami. Untuk melihat produk-produk Tupperware dan Nutrimetics terkini, bolehlah menjenguk di Facebook Pn Faiza iaitu Faiza AB.

6.Promosi terkini ini hanya sah untuk pelanggan yang membuat tempahan bermula hari ini (22 Julai 2013) sehingga 31 Julai 2013 untuk penginapan yang bermula dari 7 Ogos 2013 sehingga 18 Ogos 2013 sahaja.

7.Seperti biasa, Page "Jadual Tempahan" akan diletakkan di sebelah kanan blog ini.

8.Jadi apa tunggu lagi, buat tempahan anda sekarang untuk elakkan kekecewaan pada hari yang mulia nanti iaitu HARI RAYA AIDILFITRI :) 






No comments:

Post a Comment