contact

contact

Thursday 10 January 2013

SELAMAT TAHUN BARU 2013

                                               السلام عليكم


~Rasanya masih belum terlambat untuk saya ucapkan Happy New Year 2013 walaupun tarikh hari ini sudah 10/01/2013 :p

~الحمد لله, sambutan Sista's Cottage Homestay pada musim cuti sekolah yang lalu (November dan Disember 2012) adalah sangat menggalakkan.

~Hampir 85% telah diduduki pada kedua-dua bulan tersebut.

~TERIMA KASIH yang teramat sangat pada pelanggan/ tetamu kami yang PERCAYA dan YAKIN pada servis yang ditawarkan oleh pihak kami.

~Kami berjanji akan memberikan servis yang lebih baik di masa hadapan, إن شاء الله

~Oh ya, sebelum saya terlupa, tuan-tuan dan puan-puan boleh klik pada HOMESTAY FEATURE di atas atau klik di sini untuk melihat gambar-gambar Sista's Cottage yang terbaharu. :)

~Berkaitan dengan CAWANGAN Sista's Cottage yang pertama, Condominium atau Rumah Landed di sekitar kawasan SETAPAK sedang dicari.

~Oleh itu, pada sesiapa yang mahu rumah/ condo/ apartment mereka dijadikan sebagai homestay, boleh hubungi saya di talian 013-4534313. ;)

~Akhir sekali, booking/ tempahan telah dibuka untuk bulan Januari, Februari, Mac dan April 2013.

~Sudah semestinya Diskaun yang istimewa akan diberikan kepada pelanggan yang membuat tempahan awal (promosi berterusan).





2 comments:

  1. rumah teres ada x?dekat2 taman melati..tQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi there..utk masa skrg kami blum mmpy homestay rumah teres..kami mempunyai dua homestay dan kedua-duanya ialah Condominium iaitu La Villas Condo dan Setapak Ria condo.. :)

      Delete